Vårgårda !

Just nu är jag i vårgårda=)

Kom hit igår och ska snart ta tåget hem...

Är så seeg, hade en orolig natt . Ligger inne i "mys rummet" som jag kallar det och lyssnar på musik.
Vet inte riktigt vad jag/vi ska göra, men jag är inte den ända trötta här så vi ska väl ligga ett tag till..
Tråkigt väder är det ute också så inte kan man sitta ute direkt:/


Vad ska jag göra annars idag ?

Joo, första ska jag åka förbi mamma och hämta en sak, sedan ska jag dra vidare till där min bror och syster bor och lämna busskort och kanske hitta på något (?) 
Sen har jag faktiskt ingen aning för då är det nog redan kvällen så film eller sova får det bli =)


 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var du där igen? Tror du inte att det har blivit lite för mkt nu... ?

2010-05-16 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0