tråååk

Hmmm...

Är hos bror och syster nu, skulle egentligen hit en snabbis idag bara men lillasyster kom och träffa mig så vi gjorde "inbrott" hemma hos dom HAHA!

Vi var här i någon timme och lyssna musik och måla naglarna innan vi skulle gå kolla på Lindas träning i gymnasiet.

Efter vi varit där en timme så gick vi ner till ica för att möta bror som kommit hem från jobbet och hade handlat, när vi gjort det lämna lillasyster oss och gick till´Linda istället...

Vi gick hem och laga mat så nu har  vi preeecis ätit, mätt som en gris är jag!
Ligger i Storasysters säng och lyssnar på musik =)

Ingen aning vad jag ska göra faktiskt, får väl gå och lägga mig snart eller något haha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0