RASTLÖÖÖÖÖÖÖS

Har nog aldrig i hela mitt liv känt mig så rastlös som jag känner mig idag!
Det är fan inte kul!
Vakna vid ett tiden gick upp och duscha sedan har jag bara suttit inne heela dagen och lagat mat, diskat, badat naglarna och sedan målat franskmanikyr!
Klockan är liksom halv nio nu och mina första steg utanför dörren idag tog jag för en kvartsen, jag och bror tog en fem minuters promenad ner mot torget och upp igen!!
Jävla söndag! nu fattar jag verkligen varför fok säger att söndagar är sega ! Mina söndagar har alltid varit som alla andra dagar men verkligen inte denna ! ÅÅÅÅÅÅ!
Och maten lagade jag i onödan för bror var hemma hos mamma och åt istället:O
Får hoppas att storasyster äter när hon kommer hem !
Ne nu bryr jag mig inte längre, jag går ut själv helt enkelt och är med mig själv ! KALLT ÄR DET OCKSÅ!
Tar en promenad till imsevimsesjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0