Ouff laff louff...

ingen aning vad det betyder men kul att säga =)
Jag måste börja skriva lite oftare känner jag...
Jag  sitter nästan aldrig vid datan längre, man måste vara ute nu när våren har kommit och sommaren börjar närma sig...
Just nu så sitter jag hemma hos bror och syster (min syster har flyttat hem till han) och väntar på att dom ska komma hem. Bror åkte precis för att hämta syster hos hennes kille så dom kommer nog om ett tag.
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men tänkte att jag kunde passa på att skriva ett inlägg medans jag ändå sitter vid en data.
Hur har helgen varit??
Jo, den har varit heeelt perfekt! I fredags (valborg) så var jag med Sara i alingsås hemma hos henne, lite senare på kvällen gick vi till hotellet, hotellet är en "klubb" eller vad man ska kalla det, som dom flesta i alingsås går när dom vill ut och ha roligt.
Iallafall så var det en lyckad kväll =)
Igår lördag så åkte jag först till 'älsklingen' och hälsa på han lite, sen åkte jag till vårgårda för att fira födelsedag! Hade en jätte trevlig kväll där också ! sov där också så hela dagen idag låg vi ute och solade i bara bikini och hade sååå mysigt. Klockan fem så fick jag skujuts därifrån hem till bror för dom skulle ändå mot göteborg...
Älskar att vara därborta, man känner verkligen friheten från allt! Alla tankar bara försvinner, nästa helg ska jag ta med storasyster om hon vill följa med så hon kan lära känna dom också :)
Ne nu får jag sluta skriva, ska gå ut lite ...
Hej så länge, ska försöka skriva imorgon igen <3

Kommentarer
Postat av: Tiiger

http://www.youtube.com/watch?v=mCQjx_JrG9k&playnext_from=TL&videos=HLKv6QBNWOE

2010-05-03 @ 04:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0