Nu har jag börjat ...

med min praktik på kicks! Igår var första dagen, det var kuul!
Idag hoppas jag att det blir ännu roligare, jag lärde mig massor av saker redan första dagen om smink och vad det innehåller och massa krämer och sådant! Jag kommer ju bli riktigt grym på det sen då ;)
I allafall så ska jag snart gå dit , men jag har ingen direkt hårdag idag så jag har panik för alla frisyrer ser så otroligt fula ut på mig idag! Min lugg är skev och ojämn och sen när jag tar bort den ser mitt ansikte skevt och ojämnt ut !!
Här får ni se en bild på hur stilig jag är i mina kläder pappa köpte till mig igår som jag ska ha när jag jobbar ;)
Den där tröjan har jag !
Jävla data! jag tog helkropps men hittar inte bilderna! :/
iallafall så har jag svarta jeans och en vit tröja under den svarta kicks
tröjan, så har jag vikt upp ärmarna på den vita så den ligger lite över den
svartas arm, som man kan se på bilden ! iallafall , så ser jag ut när jag jobbar idag=)
Måste göra mig klar nu :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0