Måndag !

Idag är jag vaken väldigt tidigt, jag vakna runt nio tiden sen gick det inta att somna om, lika fint väder ute idag som de två senaste dagarna;)
Sitter hemma hos bror och lyssnar på Craig David- just dont love you no more=)
Har precis ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen för att sedan klä på mig lite finare kläder en degbrallor (mjukis byxor) ...
Ska åka hem sen också, men har ingen aning om när, innan klockan sju iallafall för mitt busskort går ut då=)
Åker jag hem innan fem så blir det sushi med Cammelilla :*
Ne nu måste jag diska och göra mig iordning och kanske ta mig en promenad i det fina vädret(??)=)
Skriver nog mera senare ikväll<3
---------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grattis på födelsedagen H och A, hoppas ni får en bra och rolig dag =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0