Länge nu!

Har inte skrivit på länge nu :/
Det är inte så att jag inte har haft tid, jag har suttit vid datan men har bara inte orkat...
Lite snabbt om vad jag har gjort under veckan; har varit hos min bror väldigt mycket!
Har varit ute och gått mycket också=)
Nu i helgen så var jag med Frida, Jennifer (FRidas kompis) , bror och några vänner härifrån...
Vi var här till 2 ungefär och sedan gick vi ut och gick skit låångt! Men det var kul...
I lördags var alla jätte sega och trötta så det var inte direkt den roligaste lördagen=)
MEN !! Jag och bror hade vårt lilla äventyr, först så gick vi och åt Thai mat sedan när vi var på väg hem igen så fick han för sig att kolla till sin bil...
Vi åkte till ett industri område i närheten för att jag skulle få min första bilkörning :P
Bror tyckte jag var jätte duktig för att det var första gången:P
Efter det så gick vi hem, jag gick ut på en lite promenad med vännerna och sedan gick bror  och jag till mc donalds och där pratade vi och hade skit kul=)
Sen blev det godis från ok Q8 och sen blev det film...
H, D och A kom upp och kolla lite med oss och sedan var det läggdags ;)
Igår (söndag) så var vi ute på en "hundpark" med Tussi och en annans hund så att dom fick leka lite, sen gick jag hem till bror som lagade mat, efter det kom Evelina upp och så hade vi en riktigt rolig och trevlig kväll=)
Det kom upp lite folk men dom stanna inte länge, utan att jag visste det så hade jag somnat redan klockan elva :/
Så när jag vakna var Evelina och hennes vän Angelica borta :D haha
Idag var en skön dag, jag var i skolan och fixa praktik plats och allt som behövdes, så imorgon börjar jag praktisera från 10.00 till 16.00 varje dag förutom måndagar=)
Såååå nu vet ni vad jag gjort medans jag inte har skrivit mina inlägg=)
Nu är det dags att sooova ! Natti Natti!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0