Galen helg !=D

Har varit en grymt rolig helg !  I fredags så var det barasom vilken dag som helst, men den var ändå rolig:p
Igår var vi hemma hos pappsen och hade lite party party=)!! Skiit kul...
Sedan drog vi ( jag snäckan och linda) Till mc donalds och sedan åkte vi vidare mot ett helt annat ställe:/
Linda stack hem så jag och snäckan åkte själva till det stället... Men när vi kom fram så ångar vi oss och börja vandra tillbaka till "hemmaplan" ...
Det gick inga bussar därifrån så vi fick gå i 40 minuter ungefär mitt i natten, sedan när vi kom fram så missa vi sista bussen hem (vi var i samma kommun vi bor fast längre bort, jobbigt att gå ännu längre i den kylan)så vi tog bussen åt andra hållet där bror bor =)
En lyckad kväll hemma hos pappa men ändå en jobbig kväll när man fick gå så som vi fick:/
Idag(söndag) har inte varit något så, har varit lite nere på krogen här nere och bara pratat med folket där och bara tagit det lugnt...
Sen åkte jag hem till pappa för att hämta min väska och så, så att jag kan åka hem imorgon=)
Nu ska jag gå och ta mig en varm dusch och göra mig lite fräsch, känner mig inte alls så fräsch, sen ska jag väl gå och lägga mig antar jag ;) <3
Godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0