Det blev allt ett ...

litet äventyr! =)
Jag åkte i onsdags och kom hem idag...
Vid sju tiden gick jag av tåget efter 1 och en halv timmes resa=)
Jag hade trevligt där jag var, vi var ute på stan (igår) och kolla lite, sedan åt vi sallad som vi fick mixa självA=)
När vi kom in (hem) igen så kolla vi på skräckfilm och bara tog det lugnt=)
I onsdags när jag kom dit var det ganska så sent, men vi satt hemma hos några och rökte vattenpipa(inte jag) och bara tog det lugnt, senare på natten så kolla vi på paranormal activity!! Jag har nog aldrig blivit så rädd innan när jag kollat skräckfilm!! Fick nästan psykos :D
Haha men det var kul...
Nu är jag hos bror med pussi, hunden som jag sa att jag skulle passa...
Jag gick till krogen här nere förut för att möta H som skulle följa med mig och äta och sedan gick vi tillbaka dit.. När vi väl var där så fråga jag A ägaren till hunden om han kunde hämta den och det gjorde han (för han bor nära)  Så nu är vi alltså hemma hos brodern och bara tar det lugnt=)
Ska nog dra till mc donalds sen när syster och Linda kommer, är en väldigt hungrig gris idag ;)
haha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0