Tisdag !

Har varit hos älsklingen i två dagar nu, åkte hem när jag vakna för att vara lite med barnen innan mamma kommer hem från jobbet=)

Undrar var de två äldsta har tagit vägen(?) dom har inta kommit hem från skolan ännu:/

lillebror låg i soffan och sov, men hans elaka storasyster la sig på honom så att han vakna...
Tror hon kände sig ensam:/


Och jag sitter och funderar på när jag ska laga mat och vad jag ska laga för mat(??)

Undrar om jag har fått mitt brev med lösenord till indranet eller vad det heter, så att jag kan söka till gymnasiet efter sommaren...

Jag vill ha något att göra, jag vill inte bara sitta hemma hela dagarna, så jag ska försöka söka jobb nu innan sommaren och under...

Men får jag inget jobb och jag kommer in i skolan så börjar jag där istället...

okej det kanske blir lite pinsamt för jag kommer gå med dom som är 3 år yngre, men det gör ju inget, bara jag får ut något av det.

Får se om lillasyster ser något brev hemma med lösenordet då!

Nu ska jag ta och äta lite "frukost" har inte ätit något idag:/


Skriver nog mera senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0