Stolt!

Idag har jag gjort något som jag aldrig gör annars !

Lillasyetr R satt och måla en tavla med oljefärg förut.
Jag blev lite sugen så jag bad mamma att också få en tavla att måla på=)

Först börja jag med att måla ett häst huvud, för det vet jag att det är det ända jag är ( var ) bra på att måla:p

Men efter en stund när jag märkte att inte det gick bra så börja jag med att måla ett öga, sen efter det måla jag en marinblå bakgrund som himmel och sedan karlavagnen=)

Det blev en stjärnhimmel med ett öga mitt i, det är jag när jag kollar på stjärnorna:p

fast ögat är blått och jag har ju bruna ögon, fast det hade blivit aldelles för mörka färger och det är ju inte kul =/

Men iallafall vad jag försöker komma fram till är att den blev skit fin!

Haha bättre en vad jag trodde den skulle bli eller vad jag någonsin målat innan :D HAHA!

Annars idag har jag upptäckt att sushi är gott! Min storasyster kom hit så vi åt sushi =)

Ne nu måste jag gå och göra smörgåsar till den hungrigaste av oss alla!!

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0