Mitt i natten...

sitter jag och skriver inlägg=)

Har ingenting att göra och känner mig inte så jätte trött :/ Har precis suttit inne på någon sida och skrivit upp alla möjliga ord och meningar på polska :)

När vi var i polen i sommras lärde jag mig ganska så många ord, men jag känner att det är dags att lära sig mera så att man kan prata med älsklingens mormor nu när hon är i sverige fram till Mars =)

Jag och älsklingen prata häromdagen om att jag kanske ska åka med henne till polen sen när hon åker tillbaka... Jag saknar polen skit  mycket och skulle lätt kunna åka dit 28747 gånger till =)

Haha det kommer nog aldrig bli så att jag åker med henne dit, men det är alltid bra att kunna språket när man åker dit en annan gång;)=)


Sommras !



Haha sitter här med ¨pappa 2 ¨ och äter upp resten av maten som fanns
kvar från förut! Jätte goottt! :D<3


Ne nu ska jag nog lyssna på min "Godnatt låt" som älsklingen sättit på
åt mig varje kväll denna veckan och sen ska jag väl gå och lägga mig =)
Finns inte så mycket annat att göra:/


Godnatt !! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0