Lonley lonley lonley

Känner mig ensam på något sätt...

Känns som att jag sitter här och väntar på något, på att något ska hända(?)

Jag vill inte gå och lägga mig för då känns det som att jag ska missa något:/
Men det är ju tio i två på natten(?) Inte så att man ska förvänta sig något då!

Men det bara en känsla i mig som gör att jag måste sitta uppe vid datan och ha tråkigt medans
jag väntar på något :/

Men jag måste ju egentligen sova! Ska upp klockan sju för att skicka iväg R och J till skolan så dom inte kommer sent, J är hopplös att få upp på morgonen!!

Sen blir jag väl väckt klockan 8 igen av L och J jr som vill kolla på barnkanalen och som springer och bankar i golvet !

Undrar om jag kommer sova något alls inatt :/(?)

Jag får helt enkelt lyfta mig härifrån nu och sluta vänta på det där "något" som ändå inte kommer hända...
Jag måsta soova, har sovit konstigt i två nätter nu:/

Älsklingens rum är så varmt så man vaknar och slänger av tecket sen vaknar man av att man fryser och så fortsätter det så:P

Får försöka sova nu!

Godnatt <3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm... detta skrev du innan 2. Skulle du inte gå och lägga dig då?

2010-01-27 @ 07:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0