KALLLLLT!!

jag börjar tröttna på denna kylan nu! Jag sitter hos min bror och verkligen fryser ihjäl!!

Jag saknar mamma! sj´kulle egentligen åka hem idag men det blev aldrig så:/

Är en riktig sur tant idag känner jag! :/

Är ensam hemma hos brodern och väntar på att han ska komma hem=)

Men på ett sätt är det skönt att få vara ensam lite! Det blir sån skön känsla av att sitta inne i sin egna värld och lyssna på bra musik och bara ta det lugnt och tänka lite!

Håller på att värma pizza i ugnen och ska kolla lite på laguna beach...

Känner att det var väldigt längesen:/ Eftersom jag inte varit hemma (hos mamma) sen julafton!!

Hahah sitter och skrattar åt lillasyster och hennes Veeen (vän) på youtube! HAHAHA!!



Så Jävla roliga är dom !! <3 Skrattar alltid när jag är med dom! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0