Hemma hos bror igen!

Dagen efter jag skärt mig i fingret så åkte jag hem till pappa för att umgås lite med lillasyster=)

Allting var jätte bra faktiskt, ända tills idag=(

Pappa och hans tjej ville inte att jag skulle stanna längre, dom tyckte väl jag vart där för länge (tre dagar) :/

jag och min syster började tjaffsa lite om några byxor, pappa la sig i och börja skylla allt på mig.
Jag blev sur och börja säga saker om att han har föändrats sen han träffa sin tjej och att han inte alls är samma person längre...

Samtidigt som jag sa det så kom hon ner och hörde allt jag sa, så hon förklara det för mig att jag är vuxen nu så jag kan inte komma och gå som jag vill...
När man fyller 18 så ska man skaffa sig ett jobb och lägenht och klara sig själv:/

Men jag menar , ska man inte alltid vara välkommen hem och hälsa på sin pappa utan att folk ska tycka att det är jobbigt att ha en där?!?!

Iallfall så packa jag mina saker och gick därifrån, jag ringde min bror och han var snäll och lät mig sova hos han inatt <3 TACK! <3

Ska nog sätta mig och kolla lite på The hills som jag börjat kolla på nu när alla laguna beach avsnitt är slut:p

Så GODNATT!! <3


MAMMA och ÄLSKLINGEN! Jag saknar er såååå mycket !! <3<3 Godnatt jag älskar er !<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dig som sjutton! Älskar dig! Puss

2010-01-19 @ 11:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0