Godkväll =)

Det var en snabb dag idag känns det som...

Jag lagade maten när mamma kom hem från jobbet eftersom hon inte jobbade så sent idag.
Det fick bli barnens favorit (när jag lagar mat) Mos med köttfärs=)


Jag såg att mamma hade köpt hårfärg till sig, så när on ringde bad jag henne köpa med sig färg hem till mig med...

Så nu har både jag och mamma färgat håret, nu är det bara klippning som fattas...
Men det finns inte så mycket man kan göra med mitt hår, det blir fint när man väl klipper det, men när det växer ut så blir det lika fult som det är nu :(

Iallafall det blev ganska fint, jag sätter in bild när jag tar kort, orkar inte göra det nu:p
Så skriver inte vad det blev för färg, det får ni se själva sen när jag satt in bild/bilder=)

Nu väntar jag bara på att mamma ska bli klar så att vi kan äta mys och kolla på film! Hon har blivit riktig film beroende de senaste dagarna =)
Eller ne nu sa hon att hon inte hinner kolla eftersom hon ska jobba tidigt imorgon =(

Men nu blir det myyys iallafall =)

Godnatt ! !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0