Filmkvällen blev till...

att kolla hus istället:/

Mamma va helt inne i att kolla runt efter hus! Vi hittade ett hus som var jätte fint inuti men inte lika fint utanför...
Men det spelar ju ingen roll, för det är ju inne vi ska vara !

Iallafall det var jätte fint inuti och jag skulle lätt kunna bo där, men sen visa det sig att vattnet var från egen brunn och massa konstiga saker, så då var det inte lika kul längre:p


Iallafall, vi låg där ganska så länge och tittade runt! Jag som trodde vi skulle ha filmkväll!

Men till slut gjorde vi "kvällsmat" och gick ut och satte oss i soffan för att sätta på en film och då var ju klockan redan ett !

 Vi börja kolla lite på Something's gotta give, den filmen har jag länge velat se med mamma men har aldrig kunnat göra det för jag inte kom ihåg namnet.

Men sen hade jag tur för den kom på tv häromdagen, så vi kolla typ 13 minuter på den sen börja det hacka:/

typiskt!! Så nu ska vi gå och lägga oss=)

Vi ska vara lite busiga:p  Vi ska in och lägga oss i mammas säng, så ska vi "råka" somna så att jag får sova bredvid mamma idag och "pappa 2" får sova i ett annat rum =D

Haha jag älskar att göra så, han gillar inte att väcka folk när dom sover så han låter alltid mig ligga kvar så blir han lite tjurig dagen efter istället:p HAHAHA! 


GODNATT !!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0