Blod blod blod...

idag började dagen helt bra ! Jag sov hos min bror med lillasyster L från igår till idag...

Vi vakna, gick upp och åt frukost kolla lite tv och allt gick jättebra=)

senare när bror hade kommit från jobbet och skulle gå och träna kom Frida hit och ville umgås lite med mig<3

Hon va hungrig så jag gjorde pommes till henne och 2 baguetter...

När hon skulle börja äta så kunde hon inte skära sin baguette med den kniven jag tagit fram för den hade inga taggar på sig som brödknivar har...

Jag blev lite sådär "kaxig" för att visa att "haha va dum du är, kan inte ens skära bröd" Jag tog kniven och brödet ifrån henne och skar ner i brödet OCH IN I FINGRET PÅ KÖPET! jag märkte inte att jag hade gjort det förrän jag kände hur benet i fingret stoppade kniven:/ Allting gick så snabbt så jag blev helt chockad (både jag och Frida).

Det bara rann ner blod i disk vasken eller vad det hete... Jag spola och spola och spola med vattnet men det sluta inte blöda, jag va livrädd!! Trodde mitt finger skulle ramla av så våga inte kolla hur djupt det var:P

Iallafall så kom bror springandes på bara några sekunder från gymmet efter jag ringt pappa. vi åkte till sjukhuset och fick ligga där i fem timmar...

Syster och hennes kompis Linda kom också=)

Jag fick två stygn och det va det värsta jag vart med om! Bedövningen gjorde så ont att jag börja gråta!! Haha..

Men nu är jag äntligen hemma (hos bror) igen =)


Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0