<3<3

Nu  har vi kollat på Dirty Dancing=) Man tröttnar aldrig på den filmen, skulle kunna se den miljoner gånger till!<3

Lillasyster kom aldrig hem :( hon ska tydligen sova hos bror eftersom han bor ganska så långt borta och han ville inte låta henne åka själv mitt i natten...
Han hade ju kunnat köra henne men han och hans två vänner hade druckit lite så då går det ju inte!

men iallafall hon kommer imorgon <3


Jag längtar och längtar tills jag ska klippa mig, min granne i dörren mittemot har sagt att hon kan klippa mig=)

Jag var tvungen att fråga henne det en annan gång när jag träffa henne i hissen, jag hade precis klippt mitt hår själv då och när jag nämnde det så såg hon hur ojämnt det var :p

HAHA duktiga jag !=)

Så hon har sagt nu att hon ska komma och knacka på någon dag när hon är hemma och inte har annat att göra, så det får jag hoppas att det blir snart =D

Iallafall så ska jag sätta in bild från nyligen i mitt nya bruna hår, man ser inte mycket skillnad men jag gillar det iallafall =)


Såhär hade jag innan


och

Såhär har jag nu! Inte mycket skillnad, men jag ser
det iallafall:P



Tror jag ska lägga i en till av samma färg så det blir lite ljusare=)


Ne nu ska jag nog ta och kolla på The Hills eller något, känner mig inte så trött ännu.


Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0