1 år och 8 månader <3<3

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans 1 år och 8 månader <3 Grattis på oss !!

Idag har det varit en skön dag, jag och mamma städa köket och det var faktiskt inte så jobbigt, det var mera kul! jag hade lillsysters mp3 på högsta volym i öronen... När jag har det så kan jag göra vad som helst!

Det är då det blir kul att städa=)

Mamma gjorde jätte god mat! Lax med potatis och sås! Min önskan=)

När vi hade ätit kom "pappa2" med massa folk 6 stycken! dom skulle göra iordning sig och sedan dra igen...

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på mamma, så ska vi mysa och kolla på film...

dirty dancing !  Den filmen och Grease är mina absoluta favoriter =)!!

Synd bara att barnen måste ha sån energi! dom springer runt och det tar aldrig stopp!!

Man blir galen ! Hoppas lillasyster kommer snart , hon är hos min bror och kommer nog lite senare ikväll=)

Ne nu ska jag sluta skriva, känner att jag bara babblar på ointressanta saker :p

Godnatt!

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0