Trött!

Nu är jag trött! Igår (lördag) var jätte trevligt, Blev lite osams med Cammelilla för att hon på dåligt humör och lämnade mig på Krogen (som ligger i centrum där bror bor) Bror följde med henne hem för att lägga henne och sedan kom han tillbaka till mig=)
Klockan tolv så blev det den 28:e och då bad jag en kille (hot shots) sjunga för bror, men det blev fel, alla mäniskor var tråkiga. Gamlingar!!
Iallafall så hade jag det jätte trevligt, men synd bara att bror inte kte med sina 2 kompisar som åkte med lillasyster och hennes kompis till ett annat ställe och dom hade tydligen skit kul! Men tur för mig har jag världens bästa bror som stanna för att inte jag skulle bli ensam=)
Idag var alla här hemma heeelt sega, cammelilla sa förlåt för att hon blev sur och sedan låg hon bara och mådde dåligt hela dagen:p
Pappa, "frugan", nessa och ALex var här på fika för att fira bror som fyller 22 år idag! <3<3
När dom gått så va man bara trött som en gris! Men istället för att ha tråkigt åkte jag, lillasyster snäckan och bror och träffa Linda (snäckans kompis) och vi busade som små barn ! HAHA skit kul!
Vi lämna snäckan och Linda så dom fick busa sjäälva så åkte vi till Mc donalds och sedan hem...
Nu sitter vi här och kollar  på Insideman! Skitbra film om bankrån! sätt den tre gånger redan:p
Väntar på att mamma ska ringa, är sugna på godis men har inga pengar, så ska se om hon kan sätta in lite på mitt kort =)(a)
Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0