:/ :( :S

Idag är jag hos min bror,  jag har fortfarande inte åkte till älsklingen...
Min telefon dog på lördag kväll och jag hade igen laddare, så igår prata jag inte med älsklingen en ända gång! Första gången på hela tiden vi varit tillsammans...
Jag kan inte hans nya nummer utantill så jag kunde inte höra av mig:/
Iallafall så hopppas hoppas HOPPAS jag att jag får tag i han sen när bror kommer hem och att jag får åka till han!
Jag saknar dig så mycket älskling! <3
Idag vakna jag ganska så tidigt (tidigare än vad jag brukar) för att vi gick och la oss innan elva och det gör jag nästan ALDRIG förutom när jag verligen är trött...
Trodde aldrig att jag skulle somna men efter en stunds tänkande somna jag faktiskt, för helt plötsligt vakna jag av att min bror sa hej då! :p
Ialla fall, nu ska jag nog sätta på lite musik, diska, dammsuga och allt sånt där så att bror blir glad när han kommer hem=)
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: sarah

Hejsan. Jo det e bra med mig. Foten e som den e :P Hur e det med dig idag?? Tråkigt att du inte fick träffat din kille i helgen :( Vad hittar du på ? Kram

2010-02-08 @ 13:26:06
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: sarah

Okej. Jag gör inte så mycket. Har precis lagat lite middag o så.Nu tänkte jag läsa lite i min bok. :P

2010-02-08 @ 18:59:05
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: m :)

frågestund på bloggen fråga på massa frågor puss :*

2010-02-08 @ 20:50:39
URL: http://mmeisnajeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0