Pigg som fan=)

Jag har aldrig känt mig så pigg som jag känt mig de senaste dagarna! Jag har somnat lagom tid på kvällen (inte efter klockan halv två) jag brukade annars somna vid fyra fem och ibland sov jag inte alls!
Men nu efter jag börjat träna varje dag så somnar jag tidigt och vaknar helt pigg! Jag ligger liksom inte kvar och halv sover, jag vaknar upp direkt och ligger och tänker eller bara går upp och äter och fixar mig för att sedan gå och träna igen:p
Igår somna jag vid kvart över ett någon gång och vakna vid sex idag, sedan var jag redan ute och gick till affären och busshållplatsen för att se när bussarna går (klockan nio) !
Men det är skönt, känner mig frisk, sitter här nu och ska sätta på mig träningskläder och sedan gå ner till gymmet och gymma själv idag=)
Orkar inte vänta tills bror kommer hem och vlora är i stan och orkar inte komma hit, lillasyster och Linda ligger och sover som två grisar på golvet och vill inte heller följa med mig:/
Men det är bara för mig att ta med mig musik och göra allting själv=)
Kommer när jag är klar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0