Pickles !

Idag blir det pickles heeela dagen=)
Köpte en stoor burk pickles nere i grönsaks affären efter jag varit och kollat efter alla hjärtansdag present till älsklingen ...
Jag vet att bror gillar det för pappa brukade alltid köpa det innan och vi åt som gamar =D
Så nu blir han nog glad när han ser att det står en stor burk pickles i kylskåpet;)
Iallafall så sitter jag här nu, äter pickles och dricker Loka...
Ska nog börja diska snart och senare blir det matlagning så att bror kan få mat när han kommer hem från jobbet...
Jag har inte pratat med älsklingen så jag har ingen aning om när jag ska åka till han:/
Tror jag ska kolla på The Hills nu, börjar på säsong 4 =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skulle vara bra om du kom hem idag... jag behöver dig imorgon! :(

2010-02-10 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0