Nu har det blivit ändrat...

i tre dagar!

Jag skulle åkte till älsklingen för tre dagar sen men vi har ändrat oss mitt på dagen!

Antingen är han upptagen och ska iväg och då vill han nog inte lämna mig ensam, eller så är det jag som måste göra någonting...

Idag så blev det lite fel för att jag trodde att grannen kanske kunde klippa mig imorgon eftersom det var det första hon sa igår när jag prata med henne, så eftersom hon inte kunde idag när jag fråga henne så tänkte jag att då kan hon säkert imorgon som hon sa.

Så älsklingen sa det att jag kanske kan komma till han imorgon istället så att jag kan få min klippning som jag pratat om så länge, men när jag smsa henne och fråga så svara hon inte :/

Så det blev en ändring idag helt i onödan, men jag ska ju inte heller gå runt och tro att hon ska vara ledig just när jag vill det :p


Annars idag så har jag inte gjort så mycket, kollat på film ; I could never be your women! En film med Michelle Pfeiffer... Jätte bra faktiskt, tredje gången jag såg den=)

Nu har jag precis kollat på 6 avsnitt av The Hills så nu har jag bara ett avsnitt kvar, så är jag klar med säsong 3! Så nu har jag bara 2 säsonger kvar tror jag, om det inte kommit någon mer...

Så nu är jag super trött, ska skriva godnatt till älsklingen och sedan sova !

GODNATT<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan. Ja verkligen. Okej The Hills e bra :)Jag gjorde inte så väldans mycket igår. Storhandla o kolla på tv :P Allt bra med dig idag?

2010-02-04 @ 09:38:11
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0