Julafton...

hos pappa !




Pappa, hans "fru" och alla hans barn <3 !

Saknar min pappa!

Har inte pratat med han sen dagen han bad mig att gå därifrån och åka till min bror istället:/
Eller han smsa mig för häromdagen och fråga hur jag mådde, helt kall ;

Allt bra ...? ....

Jag ; Ja.. själv?

Han; Bra ! ...

Det var bara det, sen har jag inte pratat mera med han.
Jag undrar ju om dom hade tänkt bjuda hem mig på fika på fredag när min syster fyller 16 eller om dom skiter i det :/ (??)

Får väl se om dom bryr sig om att säga något till mig (?)

Iallafall så saknar jag han jätte mycket !

Längtar efter tiden då vi fyra stora sykon åkte med pappa och gjorde något själva =)

Saknar dig pappa !!<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan. Jätte fin blogg ;) Hur e det med dig idag? Är du osams med din pappa?? Sånt e aldrig kul. Hoppas iaf att du får en bra måndag.

2010-02-01 @ 08:02:24
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan. Tack :) Jo det e ok med mig förkyld bara. Hoppas att det löser sig mellan er :)

2010-02-01 @ 16:53:16
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0