Inte bra!

Idag har varit en konstig dag!
Har mått dåligt, haft ont i magen och känt mig stressad, ledsen och arg:/
Saknar älsklingen som faan, har fortfarande inte pratat med han, ska ringa han imorgon när jag är ensam så att vi kan prata och så...
Velat ringa han heela dagen men har varit omringad av folk, Frida är här(hos bror) och ska sova över med mig och lillasyster så det har varit fullt hus hela kvällen också...
Men imorgon blir jag nog ensam, då ska jag ta det lugnt och rensa mina tankar och sedan ringa älsklingen!!
Är jätte trött nu och mår illa som en gris, så nu blir det läggdags för oss!
Imorgon kommer en ny dag, ska åka hem imorgon för att sedan åka och jobba på onsdagen=)
Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0