Hos pappa =)

Är nu hos pappa ! Lillasyster fyllde 6 år igår som jag sagt innan:)

Igår så provjobbade jag på en lunchrestaurang i stan, i början var det jobbigt och stressigt men det blev bättre i slutet:)

Jobbigt var det, men märkte inte hur ont jag hade i fötterna förrän jag kom hem till bror innan vi skule till gymmet!

Vi gymmade en stund sedan hem fort för att duscha och sen snabbt hem till pappa...

När gästerna hade gått åkte Pappa och vi fyra stora barn till skepplanda för att hämta en bil hos pappas "frus" pappa, det var kul, pappa skämta lite på vägen och vi skratta så vi höll på att kissa ner oss:)

På vägen tillbaka stanna vi vid mc donalds och då träffa jag en vän som jag inte träffat på ett halvår typ, vi bestämde att vi skulle ses idag så det blir att jag ska vara med henne och gymma och så idag!

Imorgon ska hon nog sova hos mig;)

Nu ska jag sätta på mig träningskläder och ta bussen till henne!

Kommer mera senare tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0