Fredag...

Idag var jag i skolan (som jag gick i förra året) jag pratade med min lärare som jag hade då...
Hon ska skriva in mig i skolan igen så att jag kan börja praktisera och söka till skola efter sommaren=)
Jag var och fråga på olika ställen nere på torget och alla sa samma sak ; Kom tillbaka nästa vecka!
Jag får väl göra det då...
Hittar jag ingen praktik själv så ska jag ringa och prata med N som har hand om det i skolan och han kommer hjälpa mig med dagis eller något, han vet säkert något bra ställe.
Annars idag har jag bara varit hemma (hos bror), sitter just nu och kollar när det spelas tv spel och väntar på att storasyster ska komma hit.
Hon ska sova här idag så det blir en trevlig kväll, brukar inte träffas så ofta och umgås, så det ska bli skänt att hon stannar över=)
Imorgon ska jag hjälpa lillasyster med att hyra en lokal som hon egentligen skulle haft förra helgen men det blev dubbelbokat, så imorgon ska jag skriva på kontrakt och hjälpa till med det...
Kuul !
Nu ska jag fortsätta vänta på syster och hoppas att hon kan flyga hit=)
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: the best

...?

Postat av: the best

http://www.youtube.com/watch?v=CrD4hsPka4g&feature=related

2010-02-13 @ 20:52:08
Postat av: Sarah

Hejsan tjejen. Allt bra med dig idag? Hur har din helg varit??

Hoppas att du får en mysig söndag och alla hjärtans dag idag :)

2010-02-14 @ 09:34:27
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0