Fan faan faaan!

Jag åker inte till älsklingen idag HELLER!

Men det visste man ju nästan att jag skulle skriva!


Imoorgon är jag bjuden på fika hos pappa eftersom min älskade syster fyller år idag<3

Hon är lite sur på mig för hon var här förut, men jag va sur ock skrek lite på henne... Stackarn:(

En stunf efter hon hade gått fick jag ett lite sorgligt sms av henne, hon hade varit ledsen förut för att hon visste att hon inte skulle få vara med Mig , stora syster N och storebror P på sin födelsedag som hon alltid varit innan :/

Tycker synd om henne :/

Plus att jag vet inte om jag kan komma imorgon heller eftersom att jag inte har något buss kort, inga pengar så jag kan inte köpa något heller...

Sen är det ganska onödigt att köpa ett när jag aldrig åker buss annars:/

Men syster, jag hooppas du får en underbar födelsedag ändå, så ska jag försöka komma imorgon och så ska du få en fin present av mig som du önskar dig, precis som med din julklapp!=)<3


JAG ÄLSKAR DIG <3<3

Kommentarer
Postat av: sarah

Okej. Jo det e bra med mig idag:) Tråkigt att ni inte kunde träffas idag heller :( Ikväll kollar jag lets dance.

2010-02-05 @ 20:38:46
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0