Bra bra braaaa!

Som ni vet åkte jag till älsklingen i söndags, vi hade en bra kväll, jag fick en fin blomma (blomm växt ) eller vad man kan kalla det. Iallafall jätte fin, med en glittrig röd fjäril i=)
Sen fick jag också en Hjärtformad geisha choklad ask mad massa geisha i:) !! 
Jag har nästan ätit upp hela redan:p 
Men får passa på innan jag åker hem, för förra året åt jag kanske 6 choklader själv och sen när jag skulle ta en så hade syskonen ätit upp dom, inte bara dom små utan storasyster hade bjudit alla :/
IDAG, så har jag träffat storasyster i stan, så gick vi på arbetsintervju! 
Nästa vecka på tisdag ska hon provjobba och på onsdagen ska jag göra det =)
Allting är så bra nu, jag kanske börjar jobba där, så ska jag praktisera dom dagar som jag inte jobbar och sen ska jag söka till skola ...'
Det är så braaaa =)
Hoppas bara att jag klarar av detta jobbet för man måste vara snabb och såna saker.
Iallafall nu sitter jag här hos älsklingen, han åkte till en kompis förut så han kommer väl hem ikväll, Jag är hungrig och funderar på fall jag ska laga mat, hans mamma kommer vid sju och hon är nog hungrig då...
Men vet inte vad jag ska göra, kommer älsklingen innan sju så ska jag laga mat åt han och hans mamma=)
Men nu ska jag nog göra en panpizza till mig =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan tjejen. Jo det e bara bra med mig. Skönt att din helg varit bra. Det har min med. Alla hjärtans var bra. Vi var ute och åt gott o så. Sedan blev de film mys på kvällen. Vad har du annars hittat på idag? Kram

2010-02-16 @ 20:49:59
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Anonym

De e så braaaaa!

2010-02-16 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0