Bad bad och bad

Idag börja jag dagen med att ta ett skönt varmt bad...

Samma som igår, där blev det också ett bad=)

Känns som jag badar ganska ofta nu förtiden:p

Bara för det är så kallt i luften och då har man det hellre varmt hela tiden
istället för att frysa när man duschar:/

Iallafall, nu är jag klar och redo för att åka till älsklingen, men ska nog inte åka förrän senare ikväll(?)

Ingen aning vad jag ska hitta på undertiden, kanske ska jag sätta mig och kolla på One three hill, det var ganska längesen och det går ju på tv varje dag =)

Låta tiden gå ...

Sitter nu och lyssnar på höööög musik, orkar inte lyssna på barnen när dom leker och skriker, det börjar bli vääääääldigt jobbigt!

Tur att jag slipper säga till dom, eftersom deras pappa är där ute med dom!

Lillebror J har feber och hosta, stackarn =(

Anledningen till att jag vet att han inte fejkar är att så lugn som han är nu, bara ligger i soffan, leker inte och pratar inte ens... Sån är han aldrig!

Måste smsa mamma och säga det till henne =)

Ne nu känns det som att jag skrivit hela mitt liv så ska nog sluta nu ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0