Åker till min älskling idag !

Skulle ju egentligen åkte igår, men det snöade aldelles för mycket för att kunna komma fram och så:/
Men idag åker jag=)

Min granne ska ju klippa mig som jag sagt nu väldigt länge! Men igår pratade jag faktsikt med henne och hon sa att kanske idag gick bra(?) men  jag sa det att jag skulle till älsklingen och nu har ´hon en annan kund:(

Men jag prata med älsklingen och han sa det att jag kan ju komma till han imorgon om jag ville så kanske hon kunde klippa mig imorgon innan, eftersom jag velat det länge nu...

Men jag känner mig för tjatig på henne:/ Så jag skicka ändå ett sms så att vi kunde bestämma tid och dag så det ändå är bestämmt=)

Har jag tur kanske hon säger imorgon och då stannar jag hemma en extra dag =/

Men saknar min älskling, så får ta och tänka på saken <3


Iallafall, här sitter jag och lyssnar på musik och gör ingenting alls! Väntar på att mamma ska komma hem från affären (hon har precis jobbat)...

Sen ska jag ta mig en/ett dusch/bad och fixa mig lite ifall att jag åker =)


Denna låten har jag på just nu =) Gillar den men inte riktigt min smak på musik,
men gillar att ha högsta volym i öronen och lyssna på den=)
Jag blir avslappnad :p


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag längtar med efter sommaren nu. Men det tror jag att det flesta gör. Det har varit snö ända sedan början på december och under mina 26 år tror jag aldrig att det har hänt. Jo det e bättre med mig idag :) Hur e det med dig? Vad hittar du på ikväll?

2010-02-03 @ 18:12:29
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0