300508

Minns den 30 Maj 2008 så tydligt...
Det var dagen då min bror tog studenten och en av de bästa dagarna jag varit med om...
Jag var glad redan när jag vakna den dagen, jag visste att det skulle bli en bra dag=)
Det var den dagen som jag och älsklingen hade bestämt att jag skulle sova hos han första gången.
Den kvällen satt vi ute på en balkong och bara prata och prata, det var så skönt att bara sitta där och lyssna på hans röst när han berätta olika saker...
Jag minns hur mycket jag njöt av att sitta där med han ute i kylan, det var en riktig kall natt!
Jag fick låna hans limegröna puma tröja för att jag frös så mycket, den luktade sååå gooott!
Jag älskar den parfymen än idag, ibland brukar  jag ta den och lukta på men älsklingen vill inte att jag ska göra det för mycket så  jag inte tröttnar:p
Men det skulle jag aldrig göra=)
Iallafall tillbaka till kvällen...
Det var en riktigt bra kväll :)
När jag tänker efter så är jag ganska knäpp faktiskt, jag minns datum på första gången jag såg han,
första gången han gav mig en puss, första gången han kysste mig (datum där med) ...
Vilka dagar jag sov hos han i början, första gången han lät mig ta hans hemmanyckel=)
Jag bara älskar att tänka tillbaka på allt! Satt och tänkte på det och lyssna på våran låt (den jag satt in där uppe) så jag tänkte att jag ska dela med mig lite <3
Älskling, du vet att jag älskar dig! och jag vet att du vet det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0