Det blir aldrig ...

några inlägg längre!

För det första så har jag ingen data att sitta vid längre så det är en avanledningarna till att jag inte skriver något=)

Men så fort jag fixar mig en egen dator så ska jag skriva varje dag och bilder ska det bli också:)

Just nu sitter jag hemma hos Emma och ska precis hoppa in i duschen, sedan ska vi fixa oss för att dra hem till hennes mor med några tjejer!

Har lite bråttom för klockan nio måste vi gå hemifrån och vara klara:/'

Idag träffa jag "älsklingen" för första gången på typ två månader, det kändes skit bra ! Saknar han så mycket !!!!


Blir helt knäsvag av att kolla in i hans stora vackra ögon :O


Ne nu måste jag skynda mig ! skriver mera imorgon hoppas jag =D


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0