Tro det eller ej...

men hästar är min grej!

På fredag ska jag åka till Onsala och hälsa på min fosterfamilj där jag bodde i två månader för lite mer än två år sen.

Där lärde jag mig att ta hand om hästar och att rida! Jag va jätte rädd i början men nu älskar jag det!
Jag åker dit lite då och då för att hjälpa till med ponnyridning och i stallet och hinner jag så får jag också ta en ridtur.

Sist jag var där så var min syster med mig. Vi hjälpte till på ett "ridbarnkalas" och sen red vi själva.

Nu i helgen ska jag alltså dit igen och träffa hästarna hoppas jag!


Blixten(hästen) och jag var bästa vänner ett tag!
Han var den ända jag kunde prata med om grejer den tiden:)
En riktigt bra lyssnare haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0