Träningsvärk!!

Baletten igår gick jättebra! Det är så kul att jag bara vill att det ska bli tisdag igen!
Vi får lära oss något nytt varje gång som piruetter och olika hopp och sånt:)

Igår gjorde jag nog sakerna dansläraren lärde oss lite bättre än vanligt, eftersom jag inte har fått  träningsvärk innan, men idag har jag så ont så jag knappt kan gå!
I alla fall, jag har inte skrivit på kvällen igår eller idag på hela dagen eftersom jag inte haft tillgång till någon dator och så har jag varit med min älskling också<3
Inte så kul att sitta vid datorn när jag väl får vara med älsklingen som jag längtat efter...

Fast nu har jag resten av dagen på mig att skriva för jag är nämligen hos min pappa nu, min bror kom och hämtade mig hos älsklingen för jag behövde åka till pappa för att hämta lite kläder och grejer jag behöver ta med mig till Onsala på fredag.

Så nu sitter jag och lyssnar på musik med min syster B :)
Skriver säkert lite senare om jag inte åker tillbaka till älsklingen<3

Kommentarer
Postat av: linda



SVAR: Åhh, det är så sant att man måste testa si å så. Men du trivs och det är bra. Gör det du tycker om! (L) Jag går i skolan, väldigt mycket just nu, :( Buu. Skall börja träna också. Haha! Sköt om dig <333

2009-09-23 @ 20:38:38
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: linda



SVAR: Njaa, jag vill men haha kan inte göra som tränaren :D. Var dansar dudå? Pussss

2009-09-23 @ 20:39:18
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0