Tråkigt!

Älsklingen och hans mamma kom och hämta mig hemma hos pappa...

Älsklingen bestämde förut att vi skulle titta på film idag(Slumdog millionare) och jag blev jätte glad!En film kväll med älsklingen jippi! Men tyvärr så blev det inte så...

Kvällen blev inte så rolig som jag trodde, jag ville verkligen se på film men nu är det försent och jag är trött, funderar på att gå och lägga mig...

Imorgon ska jag åka till mamma och passa barnen när mamma jobbar, får väl ha en egen liten film dag imorgon...
Mamma har massa bra filmer hemma:)

Det finns inget bra på tv, ingen film jag kan titta på och det är så tråkigt!!

Får väl gå och lägga mig och somna till något dåligt program på tv istället för att sitta framför datan...

Längtar till på fredag när jag ska åka iväg:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Synd att kvällen inte blev som du planerat! Men det kommer säkert fler kvällar... Om du kommer hem tidigt imorgon så hinner vi se en film tillsammans innan jag går... ;) Puss love u!

2009-09-23 @ 23:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0