Syskon kärlek!



C,R, Jag och min bror!

Jag och C har varit kompisar sen vi föddes, hon föddes exakt en vecka tidigare en mig...
När jag började på hennes dagis så började vi leka riktigt med varandra, innan det hade vi bara legat tillsammans i barnvagnen... Vi var bästa vänner ända tills vi började i 7:an, det var då vi börja släppa in andra vänner i våran vänskap, så sakta sakta gled vi ifrån varandra...
Fast idag är vi fortfarande vänner (bästa vänner innerts inne) och vi pratar då och då:)


Min bror och R har varit bästa vänner sen dom var 3 månader, Det var väl tydligen då våra mammor lärde känna varandra...
Idag är killarna 21 år och är fortfarande bästa vänner, Tror aldrig ens att jag sett dom bråka:P haha!

Kände bara för att berätta lite om de bästa barndomsvännerna! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0