Skööönt!

Dagen har gått fort tycker jag!

Jag följde med bästisen ner till tvättstugan och vek tvätt...
sen gick vi in och gjorde det bekvämt i hennes säng så att vi kunde titta på film...
Vi tittade på John tucker must die, den filmen har man ju redan sett några gånger, inte direkt någon favorit, men det va den bästa av filmerna vi kunde välja på:)

Sen kollade vi på One tree hill på kanal fem eftersom den brjade igen förra söndagen!

Jag och bästisen har sedan förra året någon gång följt alla serier som går på söndagar från klockan fem!

Fast just nu är det bara One tree hill och Privileged som vi kollar på! jätte bra program tycker jag:)


Men sedan var det dags för mig att gå hem klockan åtta, jag och mamma kanske ska titta på film.. bara det inte blir för sent nu eftersom mamma ska upp och jobba imorgon...

I alla fall jag har haft en skön dag, förutom att den har gått väldigt snabbt, men det kommer ju en ny dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0