Seg dag!

I natt kunde jag inte sova...
Jag hade jätte ont i magen och mitt hjärta slog så hårt och fort så jag inte kunde höra mina tankar nästan!

Det va väldigt störande och obehagligt...
Iallafall när jag väl somnade så blev jag väckt av barnen bara tre timmar senare!
Dom sprang in och ut i rummet, skrek ute i vardagsrummet...
Inte så lätt att sova då:)

Mamma är på jobbet så jag måste passa barnen, men sen ska jag nog bara ha en filmdag med bästisen!
Känner inte för att sitta vid datan eller göra något speciellt idag, vill bara ligga i soffan och titta på film!

Så jag skriver säkert mera lite senare om jag orkar!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska jag skynda mig hem??? Varför? E de så jobbiga lr? ;)

2009-09-20 @ 12:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0