Saknar min älskling!

Jag skulle egentligen åka till älsklingen idag...
men eftersom jag inte mår så bra så vill jag ju inte smitta han...

Det är så jobbigt för jag har verkligen saknat honom jätte mycket och vi har inte varit med varandra på flera dagar och innan dess så va vi inte med varann på nästan en vecka...

 det har blivit mindre och mindre det senaste sen jag börja läsa Twilight böckerna...

Ialla fall så va det ju jag själv som valde att inte åka till han idag även fast jag jätte gärna ville det... så istället får jag vara hemma och sakna min älskling, det är något jag verkligen hatar!

Jag hatar och känna sån jätte saknad efter han...
Fast så är det alltid med mig, jag saknar han även när jag bara varit i från han i en timme:)

Jag älskar att vara med han helt enkelt och därför blir det väl att jag får sån saknad<3


    
      Älsklingen&Jag   
    

Kommentarer
Postat av: linda



Ja, hur går det med livet? jag har inte sett dig på evigheter ju. Läste någon gång på din mors blogg att du hade varit utomlands :D vart var du? ih, värsta söta är ni. Sköt om dig ! Tack för dina gulliga kommentarer. <3

2009-09-21 @ 09:47:24
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0