Mikhail Baryshnikov

Igår va det balett igen...

Vi hade en vikarie som trodde att han typ var Baryshnikov, han är en av världens största balettdansörer under 1900 talet.

För er som inte vet vem han är så har han bland annat varit med i Sex and the city där han spelade Carries pojkvän i ett antal avsnitt...

Iallafall så tror jag vikarien trodde att han var lika bra som honom...
Jag tyckte att han var lite skum!

Fast jag var inte riktigt med på grund av min förkylning plus att han var lite snabb så man inte hängde med riktigt...

Haha fast han va iallafall inte lika bra som vår vanliga lärare för av hennes lektioner får man ju träningsvärk av, även fall hon inte gör så man får mjölksyra!

Hoppas hon är tillbaka till nästa vecka!

      
  
       Mina fina balettskor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0