Lördag...

Dagen började med en sen frukost hemma hos bästisen eftersom vi somna väldigt sent...

Efter frukosten gick vi direkt ner till grannen som bor under mig och fixade hennes hår med två snea inbakade flätor lite över luggen som gick runt huvudet som ett hårband!

Det blev jätte fint, hon skulle iväg och servera på ett bröllop så hon bad mig komma och fixa hennes hår:)

Sedan har jag bara varit hemma med bästisen och passat små syskonen medans mamma åkt iväg med storebror till Ö.B, hoppas dom kommer tillbaka snart!!

Bästisen va trött och gick hem för att vila någon timme så jag har inte så mycket för mig just nu...

Förutom att jag väntar på min älskling, han kanske ska komma hit en stund sen hoppas jag!

Och så ska jag antagligen vara med bästisen igen lite senare, kanske blir en mys kväll med mamma?
Eftersom det inte blev något igår då jag valde att vara hos bästisen och fira Chile istället...

Hoppas mamma köper något gott då så  vi kan ha en liten film kväll :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan!

Du har en utmaning att hämta hos mig i min blogg :)

2009-09-19 @ 20:30:54
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0