Lång natt!

Det var en konstig natt...

Jag gick och la mig när jag kände att jag va trött och bara ville sova men när jag väl låg där och försökte så blev jag bara pigg och börja tänka på annat som till exempel va jag ska göra idag, om jag ska träffa älsklingen, eller om jag ska vara hemma med mamma och mysa lite på kvällen, kanske ska jag åka till pappa några dagar?

Sedan vet jag faktiskt inte vad jag tänkte mera, tankarna måste fått mig att somna iallafall... 
Men det va bra många timmar jag låg där, ända till klockan kvart över två! 

Iallafall, mamma är på jobbet och jag är hemma med små syskonen!
Längtar tills mamma kommer hem så att vi kan fortsätta lite med min blogg, den är inte riktigt klar en...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte kommit igång riktigt en..
men det kommer väl!

Så jag antar att det kommer fler inlägg lite senare...


Kommentarer
Postat av: ila

Välkommen i bloggvärden gumman/kram ila

2009-09-18 @ 13:20:06
URL: http://www.metrobloggen.se/Twingela
Postat av: angel.värst-innan

Tack :)<3

2009-09-18 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0