Helg!

I natt kunde Jag och älsklingen inte sova så vi bestämde oss för att titta på en film Slumdog millionare!
den va jätte bra :)
Efter filmen somna vi... 
Vi vaknade för en timme sen ungefär, vi gick direkt till duschen så vi kunde bli lite piggare.
Nu sitter jag och väntar på att åka till kungsbacka(onsala), en tjej M som just  nu bor där i onsala ska nämligen möta mig så att vi kan åka tillsammans...
Det ska bli så kul att få träffa hästarna och vara i stallet lite:) 
Men så klart kommer jag ju sakna min älskling och mamma <3
Skriver när jag är tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jo, jag har hört att den filmen ska vara riktigt bra! :) Tack! :) Din blogg var oxå väldigt fin! Kram!

2009-09-25 @ 12:24:28
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: linda

Den filmen är så sjukt bra och fin o romantisk o tusen känslor bildas på samma gång. Haha.

svar: trivs du på balettakademin? pussssss <3

2009-09-26 @ 00:57:14
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0