Filmmaraton!

De ända vi gjorde igår var att se på film!
Från morgon till sena natten... Fast jag gjorde förstås en liten paus på eftermiddagen och bakade kladdkaka samtidigt som jag gick in mina balettskor! Kladdkakan blev jätte god!


vi såg bland annat Borta med vinden med Clark Gable och Vivien Leigh i huvudrollerna...
Den var nästan fyra timmar lång!

Det är typ en film som går i arv, både mormor och mamma såg den när dom va tonåringar.
Den är från 1939 och var först i svartvitt men dom har gjort om den till färg.

I början på filmen var det lite långtråkigt, men sen blev den bättre och bättre, annars hade jag ju inte suttit kvar i flera timmar!

Mamma har en lång film till som hon vill att jag ska se, men vi har inte hittat dvd:n i affären ännu!
Så det blir nog fler filmmaraton när fler filmer dyker upp...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0