En vanlig dag!

Idag har jag varit hemma med barnen sen klockan tre...

Jag var nere i tvättstugan och tog en tants tvätt maskin så att jag kunde tvätta mina skor, dom blev gula i regnet!

Nu sitter jag och barnen och tittar på filmen Click med Adam Sandler, vi har precis ätit mat...

Verkar som att dom tyckte om maten, lillebror lill fan sa : mmm, du gör världens godaste maat! godare en mamma! haha, då blir man ju glad:)

Ne nu ska jag sätta mig i soffan och titta på filmen, passa på medans barnen är tysta och inne i filmen...
Mamma blir nog inte glad när hon kommer hem för det är egentligen sängdags för dom små men jag tycker det är tråkigt att vara ensam...

Imorgon åker jag till onsala så  jag skriver nog inte på hela helgen, men när jag kommer tillbaka då har jag säkert massor att berätta!


Ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0