En ny vecka!

Nu är det en ny vecka, imorgon ska jag på baletten! Längtar!

Idag måste jag dansa in mina skor lite, så jag inte får ont under balettlektionen som jag fick förra veckan!
Det va väldigt svårt att dansa när man fick ont i tårna och runt fötterna...

Jag hade precis köpt skorna samma dag, och i butiken där jag köpte dem så sa hon att de töjer ut sig lite när man använt dem, så det var nog meningen att man skulle gå runt lite i dem hemma innan man dansar så de hinner töja sig...
Men smart som jag är så hade jag på mig dem kanske fem minuter hemma och när de börja göra ont så tog jag av mig dem och satte  på mig dom senare på baletten, det va ju inte så smart!


Ne men nu ska jag äta frukost med mamma och titta på film! (vi gjorde aldrig det igår)!

Skriver mer senare antar jag...


Kommentarer
Postat av: linda



SVAr: Det går bra, det är kul att det är bra med dig :). Balett:O , fan vad jag diggar dig! Var dansar du? har du dansat länge? Åh, hade du kul där? :D DUUU är så fin, funderat på att satsa på modellkariären? :) P.S: du är så underbar också :) inte bara att du e vacker ANGE! :)

2009-09-21 @ 17:50:56
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0