Älsklingen...

Jag och min Älskling har varit tillsammans i snart 1 1/2 år, han är en av dom personer som betyder mest i mitt liv.
Vi passar väldigt bra tillsammans eftersom vi båda är skorpioner, lika envisa och jävliga! Haha!


Vi har alltid kul ihop och är nästan alltid tillsammans. Vi brukar kolla på film, gå på bio, mysa och laga mat tillsammans. Han är romantisk...

På min födelsedag förra året tog han mig på restaurang och i present fick jag en fin D&G-klocka och när vi sen kom hem sprang han i förväg in i rummet och när jag kom in så stod där en stor bukett med 21 röda rosor och brudslöja på bordet. Sen stängde han in mig i rummet med hög musik på så att jag inte skulle höra vad som hände där ute.

Efter en stund kom han in och hämtade mig, han höll händerna för mina ögon och ledde mig in till badrummet.

Där hade han släckt ner ljuset och tänt massor av levande ljus i fönstret, runt badkaret och flytande ljus i handfatet.
Han hade spolat upp skumbad och på toasitsen stod en bricka med en ask hjärtchoklad, två "vinglas" och en flaska Hypnotique.

Vi badade och hade en mysig kväll!

Min finaste födelsedag ever <3


Bilden är tagen på nyårsafton-08 i Polen

Kommentarer
Postat av: linda

Kan förstå att du fick finaste födelsedagen. Fy vad romantiskt :O . Sköt om dig Ange :) o det var sjukt längesen jag såg dig, hoppas allt är bra med dig. Kram

2009-09-20 @ 15:00:53
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0